הדפסת גלויות לראש השנה - בעיצוב אישי משלכם

שמתם לב שראש השנה עומד להגיע ממש בקרוב? רוצים להשקיע הפעם ביותר מסתם ברכה בוואטס אפ, ולשלוח גלויות מודפסות ומעוצבות משלכם? אז במאמר הבא תוכלו לקרוא על רעיונות לגלויות, איך מתכננים ומעצבים גלויה אישית, ומהי הכתובת מומלצת להפקת והדפסת גלויות.


תכנון גלויה לראש השנה בעיצוב אישי

רוצים לתכנן גלויה לראש השנה בעיצוב אישי? כדי לקבל עבור ראש השנה גלויה יפה ומושקעת, שיש בה ערך אישי מוסף, כדאי להשקיע זמן ומחשבה בעיצוב הגלויה ובתוכנה. זאת, בהתאם לאנשים שהיא מיועדת להם, בין אם מדובר בעובדי חברה, ילדי גן, קרובי משפחה או חברים.


בתור התחלה, כדאי שתשוטטו ברשת ותבדקו סוגים שונים של עיצובים של גלויות לראש השנה, בין אם מדובר בגלויות קלאסיות, מסורתיות, עכשוויות, אומנותיות וכדומה. מבין סוגי הגלויות בחרו בסגנון שאתם אוהבים, ושימו לב אילו אלמנטים תרצו שיהיו בגלויה שלכם, בין אם מדובר ביונה עם עלה של זית, תפוח בדבש, רימון ,תמונה אישית וכן הלאה. בנוסף, בחרו כיתוב עבור הגלויה, שיכול להיות מסורתי ומוכר כמו שנה טובה ומתוקה, או בנוסח אישי ומיוחד משלכם.


כעת, בחרו בית דפוס מומלץ שיש לו גם מחלקה גרפית המתמחה בעיצוב והדפסת כרטיסי ברכה. בבית הדפוס יעזרו לכם להפוך את אלמנטים והתוכן המבוקש לגלויה מוגמרת בסגנון המועדף עליכם. בתהליך העבודה מול בית הדפוס יהיה צורך לבחור בסוג הנייר עבור הגלויה, גודל הגלויה, סוג הפונט לכתב, ובאם לשלב אלמנטים נוספים כמו הטבעות זהב, דף עם חלון נפתח וכדומה.


אחרי שכל הפרטים סוכמו, בית הדפוס יציג לכם סקיצה סופית לאישורכם, ואחרי שתאשרו הסקיצה תגובש לכדי מוצר סופי שיישלח להדפסה בכל כמות שתבקשו. אגב, אם תרצו תוכלו להזמין מעטפות מיוחדות עבור הגלויות. כעת כל מה שנשאר לעשות הוא לשלוח את הגלויות לכל מי שנמצא ברשימה שלכם, עם הרבה איחולי שנה טובה.


מגוון רעיונות לגלויות לראש השנה 

כאמור, יש עבור ראש השנה גלויות בסוגים ועיצובים שונים, וההיכרות עימם יכולה לעזור לכם בבחירה הגלויה המושלמת. בין היתר תוכלו למצוא גלויות בסגנונות, בסוגים ועם האלמנטים הבאים:

גלויות  קלאסיות- מדובר בגלויות מתקופת קום המדינה ואחריה. אלו גלויות מתוקות שלא אחת מפוזרים עליהן פתיתי כסף או זהב, שיש בהן איורים קסומים של ילדים קטנים וחמודים, ציפורים והרבה פרחים.

  • ברכות רטרו- מדובר באיגרת שנה טובה בסגנון של סוף המאה התשע עשרה ותחילת המאה העשרים, למשל צילום כל בני המשפחה בשחור ולבן, וכיתוב ברכה בפונט מסוגנן  במיוחד.

  • ברכות עכשוויות-  אלו גלויות לראש השנה בסגנון עכשווי עם גרפיקה וכיתוב מודרניים, ובמגוון גדול ומסוגנן של אפשרויות עיצוב, בין אם בסגנון פופ ארט, בסגנון מופשט, גיאומטרי, ריאליסטי ועוד.

  • מוטיבים של החג- בגלויה לראש השנה מכל סגנון יופיעו מוטיבים של החג, כמו תפוח, דבש או שילוב של שניהם, וכן רימון, יונה עם ענף של זית, דגל ישראל, ספר תורה וכדומה.

  • מוטיבים עכשוויים- גלויות לראש השנה יכולות גם להתבסס על מוטיבים עכשוויים, כמו לבבות, נשיקות, טבע בשלכת, יום סתווי ועוד.

  • תמונות אישיות- ניתן גם ליצור גלויות לראש השנה מתמונות אישיות שלכם, בין אם מדובר בצילומים אישיים של בני משפחה, צילום נוף, שקיעה, מטע תפוחים, או כל צילום ותמונה אישית אחרת.

  • ברכות – יש הרבה ברכות לשנה החדשה, החל מברכות מסורתיות כמו "שנה טובה ומתוקה", ועד ברכות אישיות כמו "שתהיה לכם שנה דבש", "שנת אושר ובריאות", "שנה טובה מלאה באהבה", ועוד.


עיצוב גלויה בהתאם למאפייני השולה והמקבל

מתוך הרעיונות שהוצגו לעיל, ומעוד שפע של רעיונות שיש ברשת, עליכם לגבש רעיון לעיצוב הגלויה האישית לראש השנה. גיבוש הרעיון מתבסס על מאפייני שולח הגלויה ומקבלה. למשל, בית עסק השולח ברכות לעובדי החברה יבקש ליצור גלויה ממותגת, הנושאת את לוגו החברה ומעבירה איחולים וערכים מתאימים כמו הצלחה, פריון וכדומה. זאת בעוד שמשפחה השולחת גלויות ליקיריה תתמקד בעיצוב גלויה עם היבטים אישיים, כמו שילוב תמונה ומשפט אישי של בריאות, אהבה, אושר, חיבוקים וכדומה.


 כתובת מומלצת להפקת ושליחת גלויות לראש השנה

אם אתם מחפשים כתובת מומלצת להפקת והדפסת גלויות לראש השנה, כדאי לכם ליצור קשר עם בית דפוס הבוטיק דפוס דן. מדובר בבית דפוס ותיק, מוערך ומתקדם שמאחוריו ניסיון עשיר בעיצוב הדפסת ברכות וגלויות, לרבות גלויות לראש השנה. במידת הצורך, עומד לרשותכם בבית הדפוס צוות קריאיטיב שיעזור בעיצוב הגלויה. תהליך ההפקה מבוצע ברובו אונליין, ובכל מקרה ללא צורך בהגעה פיזית לבית הדפוס, כאשר התוצר הסופי מתקבל בהתאמה אישית מלאה וברמת הביצוע הגבוהה ביותר שניתן לבקש.


להזמנת גלויות לראש השנה ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם דפוס דן בטלפון 03-7320311 או במייל [email protected]