בית דפוס ברמת גן – גם בעידן הדיגיטלי

.גם בעידן הדיגיטלי יש שימוש רב במוצרים מודפסים לצרכים עסקיים או פרטיים, כדוגמת הדפסת כרטיסי ביקור ברמת גן, הדפסת פנקסי קבלות וחשבוניות, הדפסת תמונות קנבס לבית, ועוד. בשורות הבאות יוצגו מספר צרכים עכשוויים של דפוס ברמת גן, ויוסבר איזה בית דפוס ברמת גן מומלץ לבחור.


הצורך בשירותי דפוס לעסקים

כידוע, ברמת גן יש הרבה מאוד עסקים מתחומים שונים, ועבורם שירותי הדפסה ברמת גן מספקים מענה לקשת רחבה של צרכים:

  • כרטיסי ביקור- בתי דפוס ברמת גן מספקים כרטיסי ביקור לעסקים, המוצעים בשלל אופני הדפסה על גבי סוגים שונים של ניירות מיוחדים.

  • הדפסת קבלות וחשבוניות- כגון הדפסה של פנקסי קבלות ופנקסי חשבוניות, גם בצבע מלא, וכן הדפסת תעודות משלוח והדפסה של פנקסי שישיות. 

  • הדפסת פוסטרים- הדפסת פוסטרים ניתן להזמין גם אונליין, והיא מספקת מענה לצרכים עסקיים שונים, בעיקר עבור פרסום אירועים מיוחדים או לתלייה בבית העסק. למשל, פוסטרים נדרשים עבור פרסום של ירידים, ימי עיון ותערוכות של עסקים, וכן עבור פרסום של הופעות, קונצרטים והצגות.

  • פליירים- הפליירים שמודפסים בכמויות גדולות וקטנות מהווים אמצעי פרסום ושיווק יעיל לעסקים, למשל כהודעה על מבצעים מיוחדים, פרסום שירותי העסק, הודעה על פתיחת עסק חדש, ועוד.

  • פולדרים- הדפסה של פולדרים בכמויות גדולות או קטנות תורמת למיתוג ושיווק עסקים, עם דפים מודפסים באיכות גבוהה במיוחד.

  • תפריטים- ברמת גן יש הרבה בתי עסק בתחום המזון כמו בתי קפה, מסעדות, פאבים, אולמות אירועים וכדומה. רובם נדרשים להדפסת תפריטים איכותית עבור לקוחותיהם או כתפריטים גדולים לתלייה על הקיר.

  • מדבקות- בתי דפוס ברמת גן גם מספקים לעסקים ומוסדות סוגים שונים של מדבקות, בכל גודל מבוקש ובכל צבע וצורת חיתוך. במדבקות נעשה שימוש בבית עסק עצמו על חלון ראווה, על גבי רכבים, לעיצוב גני ילדים, ועוד.

  • חוברות וספרים- בבית דפוס עסקים יכולים להדפיס חוברות וספרים כרוכים ואיכותיים לצרכים שונים, למשל כחוברות הדרכה, עבור תוכנית עסקית, עבור נהלי עסק, כללי ביטחון, ועוד.

  • שלטים- בתי דפוס גם מדפיסים כל סוג של שלט מבוקש, בכל קנה מידה וצורת חיתוך, ובסוגים שונים של חומרים. זאת עבור צרכים עסקיים שונים כגון שלט לחנות או למשרד, עבור אתרי בנייה, מוסד ציבורי, מסעדה ועוד.

  • דפים ומעטפות- מדובר בהדפסה של דפים ומעטפות ממותגות עם לוגו החברה ופרטים חיוניים נוספים. ניתן לקבל את המוצרים במידות שונות ועל גבי סוגים וצבעים שונים של ניירות.

  • גוון צרכי הדפסה עסקיים נוספים - הדפסות ברמת גן נדרשות לעוד קשת רחבה של צרכים עסקיים, בין היתר עבור הדפסה של לוחות שנה ממותגים, פנקסי מזכרים מעוצבים, הדפסת קטלוגים, עלונים, הדפסת רול אפ, הדפסה על גבי מוצרי קד"מ שונים כמו תיקי אלבד או עטים, ועוד


שירותי הדפסה ללקוחות פרטיים ברמת גן

שירותי הדפסה נדרשים גם עבור ציבור הלקוחות הפרטי בעיר, עבור מגוון רחב של צרכים ומטרות:

הדפסת דפים ברמת גן- לא אחת עולה הצורך להדפיס כמות גדולה של דפים בצבע או בשחור. זהו תהליך הדפסה שלוקח יותר מידי זמן ויקר ומסובך לבצעו בבית, בייחוד אם יש גם צורך לכרוך את הדפים. לעומת זאת, בבית דפוס ניתן להדפיס קבצי חוברות לימוד לתלמידי בית הספר או לסטודנטים, עבודות גמר, קבצים אישיים ועוד, וזאת בעלויות נוחות, במהירות ובקלות, ועם כריכה. הדפסת ספרים- בבית דפוס ברמת גן תוכלו גם להדפיס ספרי מחזור, ספר שירה שלכם, ספרי זיכרון, ספר מתכונים, ספר מסעות, ועוד. הדפסת קנבס- הדפסות על קנבס לתמונות בבית הפכו למאוד פופולאריות ומבוקשות. כיום ניתן להדפיס כל תמונה מבוקשת וכמעט בכל גודל, כאשר בתי דפוס רבים מספקים את השירות אונליין בתהליך הזמנה מהיר ופשוט. מדבקות מעוצבות- בימינו ניתן להזמין מדבקות מעוצבות בהתאמה אישית לבית, לקירות, דלתות, מחיצות ולחלונות. המדבקות יכולות לשמש למשל לחדרי ילדים, ליצירת חלון אטום בשירותים בסגנון ויטראז', לחדר השינה, לסלון וכדומה. עוד מגוון צרכי הדפסה - הדפסות לאנשים פרטיים ברמת גן נדרשת עבור מגוון צרכים נוספים, לרבות הדפסת כרטיסי ברכה, הזמנות עם מעטפות מעוצבות לאירועים, הדפסת מגנטים, הדפסה על גבי מזכרות לאירועים, מודעות אבל, ועוד.



בית דפוס מומלץ ברמת גן

מחפשים בית דפוס מומלץ ברמת גן לצרכים עסקיים או פרטיים? כדאי לכם לפנות לדפוס הבוטיק דן אחים שני בע"מ, בו פועל מערך מקצועי, אדיב וקשוב של אנשי דפוס וקריאיטיב. הצוות מבצע תהליכי הדפסה מוקפדים ושלמים ברמה גבוהה במיוחד, החל משלב הרעיון, דרך מענה לצרכי מיתוג ועד לקבלת המוצר המודפס עצמו.


לקוחות בית הדפוס נהנים מהדפסות ברמה נהדרת של איכות, דיוק וחדות. ושלא כמו מקומות אחרים, כאן דואגים לבדוק את התקינות של כל קובץ, ובמידת הצורך דואגים לסדרו לקראת ההדפסה. זאת, לצד הקפדה על בקרת האיכות של ההדפסות בכל אחד משלבי ותהליכי ההפקה.


להזמנת הדפסות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם דפוס דן בטלפון 03-7320311 או במייל [email protected]