הדפסה ברגע – המדריך המלא

הדפסות במהירות

בעבר כל אדם שהיה מעוניין בהפקות דפוס שונות, היה עליו לפנות לבית דפוס ולהמתין בין יומיים לשלושה לקבלת התוצרים. עבור מי שהיה זקוק להפקת דפוס מהיום להיום, היו נפתחות בפניו שתי אפשרויות – לשלם מחיר יקר עבור השירות, או להתפשר על מהירות השירות. בשנים האחרונות, ענף בתי הדפוס שינה את פניו. בעזרת מכשור חדשני ושיטות דפוס חדשות, ניתן להנות משירותי הדפסה מהיום להיום בקלות וביעילות.

 

מדפוס אופסט לדפוס דיגיטלי

דפוס אופסט הינה השיטה המסורתית לביצוע עבודות דפוס. בתהליך זה, ההדפסה מכנית לחלוטין והשימוש במחשב, יהיה לטובת יישור גלילי ההדפסה, המעבירים צבע, מים ונייר. התהליך בדפוס זה הוא די ארוך. זאת מכיוון שהוא מכני ודורש בין היתר:

·         הזנת צבעים ומים

·         מתיחת הלוחות ויישורם

·         הזנת נייר בכמות המספיקה

·         התאמת הצבעים זה על גבי זה

·         הכנת גלופה ועוד.

על כן, הדפסה בשיטה זו, אינה יכולה להתבצע מהיום להיום והיא מיועדת עבור הדפסות על פי לוח זמנים מוגדר מראש.

לעומת זאת, הדפוס הדיגיטלי הינו שיטת הדפסה ישירה. דהיינו מכונת דפוס דיגיטלית, המסוגלת להפיק הדפסות ישירות מפקודת המחשב, ללא צורך בשלבי ביניים, כמו הקרנת לוחות, סט אפ מכונה וכדומה. לרוב, בדפוס דיגיטלי אין הבדל בין הדפסה בשחור-לבן לבין הדפסה צבעונית.

 

בשונה מטכניקות דפוס אחרות ישנות יותר, בדפוס דיגיטלי ניתן להנות מביצוע הפקות דפוס בגמישות גבוהה למדי, תוך מתן אפשרות לבצע שינויים מהיום להיום. כמו כן, ניתן להעביר קבצים שמוכנים להדפסה, באמצעות מייל וכך להעמיד לרשות כל לקוח תוצרים מוגמרים במהירות. דבר נוסף, בעוד שהדפוס המיושן, היה זמין רק עבור אנשים ובעיקר עבור חברות, שנדרשות לאלפים ולפעמים גם לעשרות אלפי עותקים ויותר, כאשר מדובר על דפוס דיגיטלי, מתאפשרות גם הדפסות בכמויות קטנות יותר. אך היתרון העיקרי והבולט ביותר של הדפוס הדיגיטלי, טמון בכך שהוא מאפשר קבלת עבודות דפוס בפרק זמן קצר מאד, שנע בין מספר דקות למספר שעות.

 

הדפסה מהירה – שימושים

שירותי הדפסה ברגע נדרשים במקרים שונים, דוגמת:

·         אירועים לא מתוכננים – לכל אחד לעיתים מתרחשים אירועים שלא היו מתוכננים. בין אם מדובר על מסמכים חשובים שנעלמו, פנקס חשבוניות שהתמלא מבלי ששמו לב לכך וכן הלאה. על מנת לצלוח אירועים לא מתוכננים כאלה שדורשים שירות דפוס מהיר, יש צורך בשירותי הדפסה במהירות המרבית.

·         סטודנטים – סטודנטים רבים וכן תלמידי תיכון, נדרשים לעיתים תכופות להגיש עבודות מודפסות. ישנם מקרים שגם לאחר הדפסת העבודה, עולה הצורך בתיקון או לערוך שינויים מעכשיו לעכשיו.

·         תיקון מוצרי דפוס שונים – טעויות עלולות לקרות לכולם. לעיתים טעויות כתיב, טעויות עיצוב או כל טעות שדורשת תיקון, מתגלות זמן קצר לפני שצריך להעביר הלאה את המוצר. לדוגמא, במידה והודפס חוזה רכישת דירה עם שגיאות שהתגלו זמן קצר טרם הפגישה עם הקונים, הדפסת הזמנות לאירוע מסוים שהודפסו עם טעויות בתאריך וכן הלאה. במקרים בהם יש צורך לתקן או לערוך שינויים במהירות, יש צורך בבית דפוס שמספק שירותי הדפסה במהירות.

 

איך בוחרים בית דפוס מהיום להיום

על מנת להנות בצורה אופטימלית משירותי בית דפוס שמספק הדפסות מהירות, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

·         עמידה בזמנים – בין הפרמטרים היותר חשובים שיש לבחון עם בית הדפוס, הוא העמידה בלוח הזמנים שיוגדר. שכן, במידה ונדרשים לעבודת דפוס מהירה, יש לבחור בבית דפוס שמתחייב לספק את עבודת הדפוס, בתוך מסגרת הזמן שהוגדרה מראש.

·         איכות – יש לוודא כי מהירות ההדפסה אינה באה על חשבון איכות ההדפסה. על כן, יש לוודא כי בית הדפוס מספק עבודות איכותיות, תוך שימוש במכונות הדפסה מקצועיות ומתקדמות ביותר.

·         מחיר – כמו לפני כל רכישת מוצר או שירות, מומלץ לערוך סקר שוק ולקבל הצעות מחיר מכמה בתי דפוס שונים. בעזרת השוואת המחירים, ניתן יהיה להנות מהצעת המחיר האטרקטיבית ביותר.

·         מקצועיות ומומחיות – ישנם בתי דפוס שמתמחים בשירותי דפוס עבור השוק הפרטי, בעוד שבתי דפוס אחרים מתמחים יותר בשוק העסקי. על כן, חשוב לבחור בבית דפוס שמתמחה בשירות הנדרש.

 

דפוס דן – בית דפוס מקצועי

במידה ואתם מחפשים בית דפוס מקצועי להפקת עבודות דפוס במהירות גבוהה, מבלי לפגוע באיכות העבודה, אנחנו הכתובת עבורכם. בית הדפוס שלנו נוסד בשנת 1950. מאז ועד היום הצוות המקצועי שלנו פועל בצורה סבלנית, עם יכולת לבצע עבודות דחופות מהיום להיום, וכל תהליך העבודה נעשה באווירה ביתית ונעימה. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, דוגמת:

·         מחלקת דפוס להפקות אופסט והפקות דיגיטליות (כל סוגי עבודות הדפוס)

·         מחלקה קריאטיבית המונה צוות גרפיקאים מקצועיים ובעלי ניסיון רב

·         שירותי גרפיקה – אנו מציעים את כל שירותי הגרפיקה משלב הרעיון ועד לדפוס, וכן שירותי עיצוב ומיתוג עסקי, הכוללים:

o       עיצוב לוגו

o       עיצוב ניירת משרדית

·         הפקת דפוס - אנו מתמחים ביצוע כל סוגי עבודות הדפוס, תוך יכולת התמודדות עם פרויקטים מורכבים ומיוחדים ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

 

לכל שאלה צרו אתנו קשר:

טלפון: 03-7320311

אי מייל: [email protected]

אי מייל: [email protected]