להגיע מוכנים להפגנה הבאה עם שלטי מחאה מודפסים

במציאות הסוערת לעיתים של מדינת ישראל, הפגנות היו ועודן חלק בלתי נפרד מהחיים, בין אם מדובר במחאת הפנתרים השחורים, הפגנות של שלום עכשיו, מתנגדי ההתנתקות, הפגנות המחאה החברתית, וכיום מחאת הרפורמה המשפטית.


יש לכם בראש רעיונות לסיסמאות מחאה? מבקשים להביא שלטים להפגנה שמבטאים אתכם? בבית דפוס דן תוכלו להזמין שלטי מחאה 2023 אקטואליים ורלוונטיים, בכל גודל, צורה, צבע, עיצוב וטקסט שתבקשו.


הנפת שלטים כחלק מניהול הפגנה

כידוע, הפגנה היא אירוע המאפשר מימוש של חופש הביטוי ושל חופש ההתארגנות, בו ציבור בעל עמדה ודעה מסוימת יוצא למרחב הציבורי בכדי למחות נגד עוולות שנעשו לו. בדרך כלל ההפגנות ייערכו במקומות מרכזיים ואסטרטגיים, והם יכולות להיות גם צעדות. 

במהלך ההפגנה מקובל להניף שלטים עם טקסטים ועיצובים שונים, כאשר השלטים מסייעים בהעברה ויזואלית ברורה ובולטת של מסרים, המושכים את עין של אנשים ומצלמות.


הכנה של שלטים עבור הפגנות 

שלטים להפגנות ניתן להכין בשתי דרכים עיקריות. הדרך החובבנית שלטים ביתיים המצוירים עם טושים עבים על גבי בריסטול או קרטון, שאליהם מחובר מקל מעץ. את השלטים האלו ניתן להכין בבית מראש או במקום ההפגנה עצמו, כאשר הכנת כל שלט דורשת די הרבה זמן ומאמץ. כמו כן, שלטים אלו לרוב פחות ברורים לעין, והם גם מתבלים ונהרסים במהירות, מתקמטים ונקרעים.


הדרך השנייה והיותר רצינית, מרשימה ואפקטיבית, היא הדפסת שלטים להפגנות בבית דפוס מקצועי. כך ניתן לקבל שלטים איכותיים שמעבירים באופן בולט וברור מסרים, ולזכות בשלטי הפגנה עמידים לאורך זמן מפגעי סביבה ומזג אוויר, שיכולים לשרת את בעליהם בכמה הפגנות. בנוסף לכך, ניתן להזמין שלטים כאלו בכל כמות מבוקשת, לקבלם במהירות, ולחלקם למזמינים או לכל דורש בהפגנה עצמה.


סוגים שונים של חומרים לשלטים עבור הפגנות

בבתי דפוס ניתן להדפיס סוגים שונים של שלטים להפגנות, הנבדלים אחד מהשני גם בחומרים שלהם. מה שחשוב הוא לבחור לשלט הפגנה חומר קל משקל, שלא יהיה כבד, קשה ומסורבל לשאת אותו. כמו כן, בעת תכנון צורת וגודל השלט יש להבין איך הוא אמור להתנוסס, למשל על ידי בן אדם אחד או שניים, על ידי תלייה על מבנה או רכב. חומרי השלטים יכולים להיות בין היתר:

  • קאפה- חומר קשיח, עמיד למים וקל משקל, שניתן להחזיקו עם מקל או עם שתי ידיים.

  • פ.וי.סי- שלט יחסית קשיח שמתאים לנשיאה על גבי מקל, להחזקה ביד או לתלייה.

  • שמשונית- חומר המספק שלט גמיש שניתן לקבלו עם טבעות בצדדיו. מתאים בעיקר לתלייה או להחזקה על ידי אדם אחד או יותר. 


המחיר של שלטים מודפסים להפגנות 

מחיר שלטים להפגנה משתנה בהתאם למידות השלט, החומר שעליו מדפיסים אותו, סוג ההדפסה ומספר הצבעים שנעשה בהם שימוש, ובאם יהיה גם צורך בסיוע גרפי. מי שרוצה לחסוך בעלויות יכול לנסות לעצב את השלט לבד עם תוכנות עיצוב חינמיות שיש כיום ברשת, או בעזרת תוכנות גרפיות כמו פוטושופ. בכל מקרה, בעת עיצוב שלט להפגנה חשוב לבחור בפונט גדול וברור שקל לקרוא אותו גם מרחוק, ולדאוג לרמה נאותה של ניגודיות בין הרקע לטקסט באופן שלא יפריע לקרוא ולהבין את הכיתוב.


בחירת כיתוב עבור שלטי מחאה

אין ספק כי שלטים בהפגנה נדרשים לשים דגש על טקסט ברור וקליט, עם מספר בודד של מילים שמעבירות באופן חד משמעי את המסר המבוקש. המסר יכול להיות על בסיס סיסמאות קיימות ומוכרות שעושות את העבודה, או סיסמאות ומסרים חדשים ומקוריים של מזמין השלט.


למשל, שלטים להפגנה דמוקרטיה בשנת 2023 יכולים לכלול את המשפטים הבאים:

דמוקרטיה אני מתגעגעת, אין סבירות לממשלה של עבריינים, בבלפור התפרקה מדינת היהודים, לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה, להציל את הדמוקרטיה, עוד לא אבדה תקוותנו, אי אפשר למחוק, האגדה של הרצל הפכה לסיוט, הסבים שלי לא באו ממרוקו בשביל מלך, צדק חברתי לכל בני האדם, ארץ אהבתי נחטפה, מדינה בפשיטת רגל מוסרית,

אוי לארצי מולדתי, נלחמים על הבית, חובה להתנגד לדיקטטורה, Let my people go, 

אף אחד לא מדבר על צדק,  אנשים אחים אנחנו, ועוד.


בית דפוס מומלץ להדפסת שלטי מחאה

מחפשים בית דפוס מומלץ להדפסת שלטי מחאה במרכז? כדאי לכם ליצור קשר עם דפוס דן הוותיק והמוערך, שבין היתר מתמחה בעיצוב והדפסה של שלטים להפגנות. בבית הדפוס יספקו לכם שלטים ברמה גבוהה של איכות חומרים והדפסה, ולרשותכם עומד צוות קריאיטיב שיוכל לעזור בעיצוב של השלט בהתאם למסר המבוקש. בנוסף, אם תרצו גם ניתן להדפיס עבור ההפגנה פליירים, פוסטרים, מדבקות ועוד מגוון מוצרים אחרים. 


לעיצוב והדפסה של שלטים להפגנות ביעילות, במהירות ובכל כמות מבוקשת, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בתחום, צרו קשר עם דפוס דן בטלפון 03-7320311 או במייל [email protected]