המדריך המלא עבור הזמנה ליום הולדת

כל מסיבת יום הולדת טובה היא מסיבה שמתחילה עם הזמנת יום הולדת איכותית, אישית ומיוחדת. לא משנה לאיזה גיל מארגנים מסיבת יום הולדת, ההזמנה היא הרושם הראשוני שהמסיבה מותירה על המוזמנים. לכן, כדאי להשקיע זמן ומחשבה בעיצוב, בנוסח וכו'. כאן נציג עבורכם מה חשוב שיופיע בהזמנה, כמה זמן לפני לחלק הזמנות, ועוד טיפים עבוד הדפסת הזמנה ליום הולדת. 

 

יום הולדת – הזמנה בשלבים 

  1. שלב ראשון - לרשום על דף סקיצה או בכל מחברת את הפרטים הטכניים הבסיסיים של האירוע. לפני שמתחילים עם העיצוב, הגרפיקה וכו', חשוב שכל הפרטים יהיו נכונים במאת האחוזים כדי שלא תביאו לאנשים הזמנות פגומות. בין השאר, בשלב זה תרשמו כתובת מדויקת ומומלץ גם הוראות ניווט. 
  2. שלב שני – העיצוב והגרפיקה לא פחות חשובים מהוראות הגעה נכונות, הרי אף אחד לא נהנה לקבל הזמנה ליומולדת שנה, או כל יום הולדת אחר על פיסת נייר פשוטה. העיצוב של ההזמנה הוא הדרך שלכם להעביר לאנשים את המסר הראשוני שהמסיבה הזו תהיה מסיבה מושקעת, מהנה וההזמנה גם יכולה להעצים את הרצון של אנשים לבוא. על עיצובים שונים נפרט בהמשך. 
  3. שלב שלישי – חלוקת ההזמנות היא שלב בו העקרון החשוב ביותר הוא התזמון. צריך לחלק את ההזמנות לא יותר מדי זמן לפני האירוע, נגיד לא חודשיים לפניו, ולא קרוב מדי אליו כדי שאנשים יוכלו להיערך בהתאם. 
  4. שלב רביעי – אופן החלוקה נקבע על פי אופי מסיבת יום ההולדת. במסיבה לילדי גן למשל, מוזמן להוציא הזמנה אחת גדולה שאפשר לתלות על לוח בו כולם יכולים לשים לב ולשריין. לעומת זאת, לאירוע אחר, כמו הזמנה ליום הולדת 18 בו משתתפים בני משפחה וקרובים אחרים מומלץ לחלק לכל אחד בנפרד ולגרום למוזמנים להרגיש שנתתם להם יחס אישי. 

 

עיצובים 

מבחינת העיצוב האפשרויות הן אינסופיות, תוכלו להדפיס הזמנה ליום הולדת עם תמונה, בצבעים שונים, עם פרחים, עם ציורים וכו'. אנחנו ממליצים לעצב את ההזמנות לפי הטעם האישי שלכם, ולילדים במיוחד לפי דברים שהם אוהבים, כמו צעצועים או בלונים. 

 

הזמנות ליום הולדת – בנים ובנות  

למרות מה שאנשים חושבים, הזמנות ליום הולדת של בנות ושל בנים לרוב נראים דומה אחד לשני. ברוב המקרים, הורים וילדים רוצים לפנות בהזמנה לשני המינים, כלומר גם לילדים וגם לילדות שמוזמנים, לכן הם בוחרים עיצובים ניטרליים כמו בלונים, עוגות ועוד.

 

הזמנה ליום הולדת – נוסח 

נוסח ההזמנה תלוי באופי האירוע, כלומר הזמנה ליום הולדת 5 תהיה שונה בנוסח שלה מהזמנה ליום הולדת של מבוגרים. אם מדובר על אירוע רשמי יותר כדאי ללכת על נוסח רשמי ללא בדיחות מיותרות בו פשוט מציינים את הפרטים החשובים, אבל לאירועים של ילדים מומלץ אולי להכניס בדיחה או אמירה אישית יותר. 

 

לסיום, כעת כאשר אתם יודעים את כל הנקודות החשובות והטיפים העיקריים שיעזרו לכם להפוך את ההזמנה הבאה ליום הולדת שלכם להזמנה טובה ומיוחדת, תוכלו לגשת לאתר שלנו ולהזמין הדפסה של הזמנות יום הולדת.