בתקופת החגים בישראל תמיד יש אווירה חגיגית ומיוחדת, אנשים עסוקים מאוד בהכנות לקראת ארוחות החג, הבתים מתמלאים במזון משובח, יין וקונים בגדים חדשים. אחד המנהגים היפים ביותר של החגים הוא משלוח כרטיס ברכה לחג, לקרובי משפחה, חברים, קולגות ומכרים.

מאז כניסת האינטרנט, הסמארטפונים והרשתות החברתיות חלה ירידה חדה במספר האנשים השולחים כרטיסי ברכה פיזיים והחל המנהג לשלוח ברכות זה לזה בצורה דיגיטלית. אין ספק שזה קל בהרבה לשלוח ברכה דרך הסמארטפון או באמצעות המחשב, אך זה כלל לא דומה לכרטיס ברכה אמיתי מנייר אותו אתם מקבלים בדואר או שמישהו מעניק לכם אותו ביד בצירוף מתנה קטנה.

כרטיסי ברכה מחזירים לנו את הקשר האנושי בין אנשים – קשר חם יותר ותקשורת אמיתית ולא מרוחקת. אדם המקבל כרטיס ברכה לכבוד החג, מבין ומעריך את ההשקעה שלכם בו. בכרטיס ברכה, כדאי גם להוסיף ברכה אישית בכתב יד שמעבירה את המסר של חברות ואהבה.

על מנת להקל על תהליך העיצוב וההזמנה עבור לקוחותינו, פיתחנו פלטפורמה ידידותית, נוחה וקלה המאפשרת עיצוב מהיר מאוד של כרטיסי ברכה מעוצבים לחגים בשלושה שלבים פשוטים. ניתן לבחור עיצוב קיים או להעלות עיצוב שלכם, לשנות את גודל הטקסט, להחליף פונטים ועוד המון אפשרויות שיהפכו את כרטיס הברכה שלכם לאישי וייחודי.

מהם השלבים של עיצוב כרטיס ברכה?

        גודל – יש לבחור את גודל כרטיס הברכה הרצוי

        גרפיקה – בחירה של הגרפיקה אותה אתם רוצים כרקע.

        כיתוב – הוספת טקסט אשר יופיע על הכרטיס.

        אישור – אישור שהעיצוב שהכרטיס נראה בדיוק כמו שאתם רוצים.

        בחירת כמות – זה השלב בו אתם בוחרים את כמות הכרטיסים שאתם רוצים (ככל שהכמות גדולה יותר – המחיר עבור כרטיס אחד נמוך יותר).

        תשלום – ניתן לשלם באמצאות כרטיס אשראי באתר או בטלפון.

צוות הגרפיקה המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם בכל שלב של התהליך, להדריך אתכם ולתת טיפים ועצות על מנת שתקבלו כרטיס ברכה מושלם.

'דפוס דן' הוא עסק משפחתי הנוסד לפני למעלה מ-70 שנה ומציע מגוון רחב של שירותים הכוללים הפקות דפוס ומחלקת קריאייטיב. הלקוחות שלנו זוכים ליחס אישי וליווי צמוד מתחילת התהליך ועד לקבלת המוצר המוגמר. 'דפוס דן' מתמחה בביצוע כל סוגי עבודות הדפוס ומפיק עבור לקוחותיו, פרויקטים מורכבים ומיוחדים ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

 

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף על כרטיסי ברכה לחגים, אתם מוזמנים להתקשר עימנו בטלפון: 03-7320311, לכתוב לנו לכתובת אימייל: [email protected] או צרו קשר כאן.