אולי זה יישמע מפתיע, אבל אחת הדרכים היעילות ביותר למיתוג ושיווק העסק שלכם ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים הוא באמצעות מדבקות ממותגות לעסק. כאשר אתם מעוניינים לתת לחברה שלכם דחיפה עסקית קדימה, דווקא מוצר פשוט יחסית כמו מדברות ממותגות יכול להוסיף למותג שלכם עניין כאשר הוא מבוצע בצורה מקצועית ומדויקת.


 

מה היתרון של מדבקות בעיצוב אישי?

 

כל עסק או חברה מנסים למתג את עצמם בצורה קצת שונה מהמתחרים וכך לרכוש לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים. כשאתם מפיקים מדבקות לעסק, אתם מבדלים את עצמכם מהמתחרים שלכם ויוצרים שפה שיווקית שונה וייחודית.


 

מה זה מדבקות לוגו לעסק?

 

לכל חברה או עסק יש לוגו המבטא את חזון החברה את הערכים שלה או פשוט את מה שהיא מוכרת או משווקת (אם אין לכם לוגו, זה הזמן לעצב אחד...), הדפסת מדבקות עם לוגו של העסק, מאפשרת לכם לשווק את עצמכם במקומות שונים – על שקיות של מוצרים, על מדפים בחנות, על קירות ומעשה כל מקום בו ניתן לשים את הלוגו שלכם, כך שהלוגו שלכם יישאר בתודעה של הלקוח זמן רב ככל האפשר.

 

עיצוב מדבקות מעולם לא היה פשוט כל כך!


 

על מנת להקל על הלקוחות שלנו, פיתחנו פלטפורמה ייחודית המאפשרת הכנת מדבקות באופן קל ופשוט, ניתן לבחור בין הדפסת מדבקות עם עיצוב מתוך דוגמאות, או להעלות את העיצוב המקורי שלכם.


 

איפה אפשר להדפיס מדבקות ייחודיות לעסק?

 

אנו מדפיסים מדבקות בכל צבע וגוון, (מדבקות לבנות, צבעוניות ושקופות). ייצור מדבקות נעשה בכל קנה מידה ממדבקות קטנות ועד למדבקות ענק מדהימות, ניתן להזמין מדבקות בכל סוג שתרצו (מדבקות עגולות בעיצוב אישי, מדבקות מרובעות או בחיתוך מיוחד באמצעות לייזר), ובכל כמות שתחפצו, ממדבקות בודדות ועד לכמויות מסחריות גדולות.


 

איזה סוג מדבקות אתם מדפיסים?

 

'דפוס דן' מדפיס מדבקות על מגוון רחב של חומרים: מדבקות רגילות, מדבקות פוליאסטר שקופות, מדבקות עמידות מויניל, מדבקות פי.וי.סי, מדבקות למגנטים, מדבקות רשת, ומדבקות בגלילים. בית בדפוס מספק מדבקות בכל צורה וגודל לעסקים (חלונות ראווה, עיצוב משרד, מיתוג ושיווק) וגם לאנשים פרטיים (עיצוב חדרי ילדים, מדבקות לסלון, למטבח ועוד).

 

אז אם אתם מחפשים בית דפוס מדבקות שייתן לכם מענה מדויק ומהיר – הגעתם לכתובת הנכונה! אצלנו תמצאו אוזן קשבת לכל בקשה ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

'דפוס דן' הוא עסק משפחתי הנוסד לפני למעלה מ-70 שנה ומציע מגוון רחב של שירותים הכוללים הפקות דפוס ומחלקת קריאייטיב. הלקוחות שלנו זוכים ליחס אישי וליווי צמוד מתחילת התהליך ועד לקבלת המוצר המוגמר. 'דפוס דן' מתמחה בביצוע כל סוגי עבודות הדפוס ומפיק עבור לקוחותיו, פרויקטים מורכבים ומיוחדים ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

 

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף על הדפסת מדבקות בעיצוב אישי לעסק שלכם, אתם מוזמנים להתקשר עימנו בטלפון: 03-7320311, לכתוב לנו לכתובת אימייל: [email protected] או צרו קשר כאן.