בעשורים האחרונים עלתה מאוד המודעות לעיצוב, הנגישות של אפליקציות ותוכנות עיצוב שונות (פוטושופ, אילוסטרייטור וכמובן גם עשרות תוכנות עיצוב חינמיות אחרות), גרמו לכך שהיום אנשים מודעים לכוחו של העיצוב ומשקיעים זמן וכסף רב על מנת לקבל את המוצר המעוצב והאלגנטי ביותר. כיום, אי אפשר לפרסם מודעה, פלייר או אפילו נייר משרדי אם הוא לא מעוצב. עיצוב גרפי הוא למעשה תנאי הכרחי וחשוב ביותר לכל עסק מצליח. שפה עיצובית היא למעשה התשתית השיווקית עבור כל חברה עסקית, השפה העיצובית עוזרת לתקשר עבור בעל העסק את ערכי המותג, ובכך גם לחזק את הנראות של המותג עבור הצרכנים.

אחת הבעיות היא שהתשלום למעצב גרפי עבור כל פריט יכולה להסתכם בסופו של דבר כהוצאה לא קטנה, מה שעלול להכביד על הכיס של בעלי עסקים קטנים.


 

אז איך בכל זאת מעצבים ומפיקים חומרי דפוס באיכות ובמחיר משתלם?

 

'דפוס דן' מציע ללקוחותיו גם שירותי עיצוב גרפי לדפוס, דפוס ועיצוב גרפי חייבים להיות מוקפדים גם ברזולוציה של הקובץ המקורי, וגם השימוש במדפסות מתקדמות ובחומרי גלם איכותיים. מעצב גרפי מנוסה יודע לשלב בין ההבנה בעיצוב לבין הניסון הפרקטי של עולם הדפוס. ב 'דפוס דן' אנו מלווים את הלקוח משלב הרעיון, תוך כדי תהליך העיצוב עד לרגע בו המוצר המוגמר והאיכותי יוצא מהמדפסת ומגיע לידי הלקוח המרוצה.

 

'דפוס דן' מציע ללקוחותיו One stop shop, כלומר ניתן לעצב ולהפיק את כל החומרים הגרפיים תחת קורת גג אחת. אנו מספקים שירותי עיצוב ומיתוג הכוללים: עיצוב לוגו חדש, עיצוב כל הניירת המשרדית (פרוספקטים, ברושורים, פליירים, מדבקות, פנקסי חשבונות ועוד), כמו כן אנו מעצבים חומרים לתערוכות (שמשוניות, פוסטרים ענקיים, רולאפים, תיקי אלבד ועוד). העיצוב הגרפי מבוצע ע"י הצוות המקצועי והמנוסה שלנו היודע לתת את הפתרונות המתאימים ביותר עבור כל לקוח. ביצוע של עבודות העיצוב הגרפי בתוך בית הדפוס יכול לחסוך ללקוחות זמן יקר וכסף רב.

 

'דפוס דן' הוא עסק משפחתי הנוסד לפני למעלה מ-70 שנה ומציע מגוון רחב של שירותים הכוללים הפקות דפוס ומחלקת קריאייטיב. הלקוחות שלנו זוכים ליחס אישי וליווי צמוד מתחילת התהליך ועד לקבלת המוצר המוגמר. 'דפוס דן' מתמחה בביצוע כל סוגי עבודות הדפוס ומפיק עבור לקוחותיו, פרויקטים מורכבים ומיוחדים ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

 

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף על עיצוב גרפי לדפוס, אתם מוזמנים להתקשר עימנו בטלפון: 03-7320311, לכתוב לנו לכתובת אימייל: [email protected] או צרו קשר כאן.